A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради

Про Інклюзивно-ресурсний центр

Дата: від до Скинути

Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти з порушенням мовлення

Коли ви помітили, що у вашому класі є учень, який має схожі труднощі, проконсультуйтеся з учителями, котрі навчали дитину в попередні роки. Зверніться до психолога та логопеда, поговоріть з батьками. Виконуйте усі настанови та рекомендації фахівців. Від складу команди, яку ви організуєте, залежатиме правильність визначення діагнозу, стратегії корекційної допомоги та вибір необхідних засобів для успішного навчання дитини у вашому класі. Запитуйте у учня про труднощі, які він/вона відчуває під час сприйняття, обробки, застосування інформації (нового матеріалу). З'ясуйте, яку інформацію учень не сприймає. Запропонуйте інший спосіб (якщо учень не може читати, поясніть усно, якщо не сприймає на слух - подайте у письмовому вигляді). Виконуйте всі рекомендації логопеда, інших фахівців, батьків щодо спеціальних вправ та адаптації матеріалу для конкретного учня. Дізнайтеся про можливості використання спеціальних комп'ютерних програм (наприклад, перетворення друкованого тексту в аудіо відтворення), інших технічних засобів, залежно від особливостей навчання конкретного учня.

11:21 03.08.2020

Кілька порад вчителеві, в класі якого є діти з аутизмом

встановити позитивний емоційний контакт використовуються стереотипи дитини навчати дитину мові почуттів, фіксувати  увагу на емоційному стані людей  і тварин навчати поведінковій етиці на емоційній основі,  аналізувати світ емоцій. В подальшому розвиток творчих здібностей та уяви дозволяє дитині адекватно сприймати літературні казки педагогам не слід використовувати травмуючі слова: «ти злякався…», « не вийшло…». Завдання педагога – попередити наростання негативізму, подолати комунікативний бар'єр одним з напрямків роботи є соціально-побутова адаптація дітей, формування навичок самообслуговування .

11:21 28.07.2020

Кілька порад вчителеві, в класі якого є гіперактивні діти , діти з синдромом дефіциту уваги

Найдоцільніше посадити учня за першу парту, він менше відволікатиметься. Розклад уроків має враховувати обмежені можливості учня зосереджуватися та сприймати матеріал. Види діяльності на уроці мають бути структурованими для учня у вигляді картки чітко сформульованих дій, алгоритму виконання завдання. Вказівки мають бути короткими та чіткими, повторюватися кількаразово. Учневі важко зосередитися, тому його потрібно кількаразово спонукати до виконання, контролювати цей процес до його завершення, адаптувати завдання таким чином, щоб учень встигав працювати у темпі всього класу. Домагайтеся виконання завдання і перевіряйте його. Знаходьте різноманітні можливості для виступу учня перед класом (наприклад, як саме виконував завдання, що робив під час чергування, як готував творчу роботу тощо). Навчальний матеріал потрібно по можливості унаочнити настільки, щоб він утримував увагу учня і був максимально інформативним. Хваліть дитину, використовуйте зворотній зв'язок, емоційно реагуйте на найменші її досягнення, підвищуйте її самооцінку, статус у колективі. Необхідно постійно заохочувати учня, рідше явно вказувати на хиби, віднаходити коректні способи вказати на помилки. Потрібно виробляти позитивну мотивацію у навчанні. Спирайтеся на сильні сторони учня, відзначайте його особливі успіхи,особливо удіяльності, до якої він виявляє інтерес. У разі епатажних чи неадекватних проявів чи дій учня, дотримуйтеся тактики поведінки, обраної командою фахівців. Тісно, якомога частіше спілкуйтеся і співпрацюйте з батьками учня.

10:19 23.07.2020

Відповідальні батьки – успіх інклюзивного навчання

Згідно чинного законодавства, батьки (або особи, які їх замінюють) є відповідальними за освіту дитини. Батьки зобов’язані сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання, дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей.

10:14 13.07.2020

Чим зайняти дитину вдома на час карантину: п'ять ненудних занять

Ні, "дивитися мультики" поради не буде.  Діти дошкільного віку дуже люблять все пробувати на смак, щось розглядати, довго обмацувати, слухати цікаві звуки, а ще дуже незвично розпізнати що-небудь на запах –  підключити всі п'ять почуттів дитини, щоб влаштувати ненудні ігри вдома.

10:17 09.07.2020

«Культура мовлення вихователя у формуванні мовленнєвої особистості дитини»

Усе, що людина бачить перед собою, що потрапляє в людську свідомість, набуває форми слова. Мова як система знаків фіксує знання про світ, що оточує людину. Вона виступає важливим чинником усвідомлення власного "Я" людини, дає їй змогу виразити своє ставлення до навколишнього світу, до самої себе. Мова виражає психологічне єство особистості, є основним засобом спілкування, виконує комунікативну функцію. Педагогічна діяльність ґрунтується передусім на засадах спілкування. Поза цим процесом важко уявити діяльність вихователя. 

10:06 01.07.2020

ОСОБЛИВА ДИТИНА - ОСОБЛИВИЙ ПІДХІД

Ваша дитина росте, але Ви почали помічати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів. Дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити.

10:05 22.06.2020

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень