A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Інклюзивно-ресурсний центр" Солотвинської селищної ради

Про нас


Стойка Віра Петрівна

Посада: директор

- планує та організовує роботу центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців центру;

- призначає на посади фахівців центру на  та звільняє їх з посад відповідно до законодавства, затверджує їх посадові інструкції;

- створює належні умови для продуктивної праці фахівців центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівня, впровадження сучасних методик проведення психолого-педагогічної оцінки, новітніх технологій надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами.


 


Штефура Іляна Іванівна

Посада:  фахівець ІРЦ (практичний психолог)

Практичний психолог керується в роботі Етичним кодексом психолога.

- Зберігає професійну таємницю, не поширює відомостей отриманих у процесі діагностики, консультування або корекційної роботи, якщо це може завдати шкоди дитині чи її оточенню.

- Проводить поглиблене обстеження особливостей розвитку кожної дитини, визначає її здатність до навчання, проводить роботу, спрямовану на розвиток дитини.

- Підвищує пізнавальну активність і розвиває основні психічні процеси в дітей (сприйняття, увага, пам'ять, мислення та ін.).

- Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства.                                            

                                                                       

 Токарська Людмила Олексіївна     

Посада:  фахівець ІРЦ (вчитель-дефектолог) (олігофренопедагог)

Учитель-дефектолог - це педагог, який працює з дітьми, які мають затримку психічного розвитку, дітьми з інтелектуальною недостатністю та проводить корекційно-виховну роботу з дітьми цієї категорії, у тому числі:

-проводить поглиблене обстеження особливостей розвитку кожної дитини, визначає її здатність до навчання, проводить роботу, спрямовану на розвиток дитини;

-підвищує пізнавальну активність і розвиває основні психічні процеси в дітей (сприйняття, увага, пам'ять, мислення та ін.);

-розвиває комунікативну та мовну діяльність дітей;

-проводить консультування батьків, під час якого батьки навчаються необхідних прийомів навчання й виховання своєї дитини.


Симйонка Юстина Доринівна

Посада: фахівець ІРЦ (вчитель-реабілітолог)

Вчитель-реабілітолог впродовж навчального року надає комплексну допомогу вихованцям ІРЦ, впливаючи на моторну сферу та фізичний розвиток дітей, у яких порушена функція опорно-рухового апарату, а також сприяє максимально можливому розвитку (фізичному, моторному тощо) дитини з особливими освітніми потребами, підтримує та відновлює втрачені або послаблені рухові функції.


Губата Міхаела Сергіївна

Посада: фахівець ІРЦ (вчитель-логопед)

Учитель-логопед - це педагог, який працює з дітьми, які мають мовленнєві порушення, а також здійснює корекційно-виховну роботу з дітьми даної категорії, у тому числі:

-розробляє оптимальну педагогічну стратегію, проектує шляхи навчання й виховання кожної дитини з мовленнєвими порушеннями;

-вивчає та фіксує стан мовленнєвого розвитку дітей і відповідну динаміку;

-проводить навчально-виховну та корекційну роботу з дітьми, які мають мовленнєві порушення;

-постійно підтримує зв'язки з батьками, надає їм консультативну допомогу в питаннях освіти та психофізичного розвитку дітей.


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень